24 november 2012

problems

har haft lite problem med att kunna skicka in min ansökan, det stod att den inte var komplett fast den var det osv men nu är allt klart och inskickat. känns underbart så nu är det bara att vänta på få en värdfamilj. känns helt sjukt att nu är det min tur att vänta på en familj, känns som om det nyss var dom som är iväg nu. tänk när dom kommer hem så är det min tur att åka iväg, det känns helt sjukt. jag vet hur fort tiden gick när man läste bloggarna för dom som var iväg i fjol och dom som är iväg nu har redan varit där i 3 månader. så det är inte så långt kvar nu!!


Love Lydia

1 kommentar:

  1. Det är jättekonstigt, för på utbytesstudent.se står det att du ska åka 12/13 alltså att du redan är iväg. Men jag antar att det inte är fallet, haha? Vi är jättemånga som ska åka 2013 o har skickat in till hemsidan, men ingen har publicerats än. Har du koll på vad som händer? :)

    SvaraRadera