3 maj 2012

Studiedag

Idag har vi haft studiedag, super skönt. Tova sov hos mig inatt när vi vaknade gick vi ner till möljen och köpte mjukglass. Och sen satt vi ute tills 20 i 3 så vi har verkligen slappat och njutit av solen idag. Sen hade jag fotbollsträning och det gick helt ok kände av mitt lår lite. (tror jag sträckt mig elle nå) se gick jag och kolla när hockeyn hade barmarkssträning. Har pratat med pappa och ska börja träna barmark med min lillebrors hockeylag. Så ska försöka träna 2ggr i veckan med dom.nu har jag läst i min sv bok som ska va utläst nästa fredag så jag har lite att göra. Imorgon åker jag och min farbror till Sthlm för jag ska på en provfilming och sen ska vi kolla om vi kan få biljetter till Sverige-Norge i ishockey vm om det inte är allt för dyrt :) bloggar mer imorgon.

Love Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar