11 december 2011

morning

morning allihop! ligger i sängen och myser lite innan jag ska i väg och jobba. har läst några utbytesstudent bloggar. typ det ända jag gör när jag är inne på datan. okej inte riktigt men nästan.
har haft det super bra i sthlm,  auditionen gick bra. har shoppat det blev 2 par ögonskuggor från mac, en kofta och en tröja från oasis, blev helt kär i det märket. och en skjorta från hm. kan lägga ut bilder sen. jag var även på idolfinalen. var super bra, men tycker att robin skulle ha vunnit. på lördagen hälsade vi på min kusin och hennes familj, sedan åkte i till quality outlet hittade ett par sjukt snygga vagabond stövlar, men köpte dom inte. har nog inte berättat att det kom snö i veckan för andra gången, men den försvann i fredags så jag börjar undra om det kommer komma snö till jul.

Love Lydia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar