15 november 2011

wiiii

jag har varit super trött nästan hela dagen halv sov på SO lektionen men när det var typ 10 min kvar började jag lyssna lite mer och så frågade han vad glorifiera va och jag börja babbla på vad jag trodde chansade på typ allt, och han ba bra lydia helt rätt. och jag sa det som jag tyckde var mest logist, sen så tog han fram en bild och fråga vem det va och jag sa rakt ur napolion , helt rätt lydia du var på hugget idag. han såg nog inte att jag typ halv sovit 10 min tidigare. fick tummen upp när jag skulle gå så du blev jag lite gladare av det. sedan fick jag ett mail om att jag fått ett medelande på filmcafe (ett ställe där man söker roller för er som inte vet) går in och kollar vad det är och det står tack för ditt intresse vi kan tyvärr inte komma till alla städer utan vi kommer att ha casting i sthlm 5 dec - 8 dec, jag är i sthlm 8 dec, happy.
sedan 10 dec kommer vi ha en timme med bara dig, är i sthlm  den 10 more happy. hur bra kan en dag bli?
jo lite mer, har fått mail om att jag även var antagen för att åka till USA 13-14. (för er som läst tidigare inlägg) nu ska jag dra på teaterträning, har premiär på lördag och jag kan inte ens hälften av mina repliker. 
men måste åka nu. puss puss

Love Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar