4 oktober 2011

two days

igår hade vi tema dag på skolan jag och tova fick vårat fjärde val inte kul (vilket va litteratur, film och teater) vi kollade på film från 1903 tex den första alice i underlandet inte alls bra. sedan läste och skrev vi om författare inte heller kul. sedan åt jag och tova lunch med trolle som vi inte sett på 2 veckor eftersom vi har haft prao så det var typ det ända roliga med dan för sen gick vi ner till våran gamla teater och kollade, som om jag inte visste hur det såg ut där. för er som inte vet så spelar jag teater och vi har våra föreställningar där och jag har hållit på i 7 år så jag har varit där några gånger. sedan gick jag och Tova tillbaka till skolan för att träffa Sofia och då kom även Amanda och hon berättade för mig att jag hade en spindel i håret och det var inte kul för jag har värsta spindelfobin. sedan åkte jag och mamma till mormor för att baka hällbröd och vi hade det super mysigt. sedan åkte jag hem för jag skulle på teater träning och det var ganska flummit för alla var trötta. idag har vi inte gjort nått speciellt, jag hade matte prov och det gick inte så bra men jag hoppas på det bästa. sedan gick jag ner på stan för att köpa present till mamma som fyller 51 år idag så det blev en diskhandduk och en bok som hon önskat sig sedan kom min lillebror ner och han köpte ett ps3. när vi kom hem gjorde vi tårta och den blev super god. och nu sitter jag här och skriver efter att ha fikat. ska nog ta och tvätta mig och sedan lägga mig i sängen och kolla på tv så natti.

Love Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar