17 augusti 2011

besluts ångest

nu har jag säkert suttit 1-2 timmar och redigerat bilder och allt möjligt för att få en bra header, nu bestämde jag mig för den här bilden med då kunde jag inte bestämma färg till bakgrunden och då blev det vitt. idag har jag inte gjort mycket, jag har varit på golfbanan och ätit lunch med mamma, vi åkte dit för att kolla lite på Adrian som spelade golftävling. jag har även beställt en till high school katalog så jag får väll den om någon dag. jag och mamma diskuterade om vilka delstats val jag skulle göra och det jag har bestämt är Kalifornien som första Florida som andra sen har jag många förslag på det tredje blir nog rhode island, new jersey eller nått. sedan har jag varit på fotbollsträning sedan var min faster och farbror här och nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik. ska väll försöka att lägga mig i hyfsad tid idag så god natt.

Love Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar