23 juli 2011

en vecka på gothia

nu är jag hemma efter en vecka på gothia. jag har haft det sjukt kul, på måndag spelade vi mot skiljebo och förlorade med 0-4, på kvällen gick vi invigningen och det var hur häftigt som helst. på tisdag förlorade vi mot värtan (som vann hela gothia i g 15) med 9-0, efter det gick vi på liseberg och det var kul. på onsdagen förlorade vi mot como italien med 5-0 men vi spelade supert, efter matchen gick vi på restaurang och åt. på torsdags morgon klev vi upp kl 05:45 för att spela match kl 08:00 och då kom Lisa och Anton och kolla. den matchen vann vi med 1-2 så vi fick spela en till match mot asarum och då spela vi dåligt så vi förlorade med 3-1. på kvällen åkte jag och träffade Lisa, Anton och Maja det var hur kul som helst att träffa dom ska nog ner på höstlovet med. igår kväll var vi på liseberg och jag åkte atmosfare 3 ggr och det är jag ganska stolt över. jag kom hem idag vi sju tiden och nu ligger jag bara och slappar.

Love Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar