10 juni 2011

avslutningar

gick till skolan i morse för att kolla på konserten och sedan gick vi till klassrummet och där fick vi glass, sedan fick vi våra betyg och jag är ganska nöjd med dom förutom att jag sänkte mig i kemi :( sedan gick jag och Anna hem till mig och åt och hade det bara bra. sedan gick vi ner på stan till studenttåget för att jag skulle kolla på mina kusiner. vi höll på att dö av värme slag det var sjukt varmt i mitt rum har jag en termometer som ligger i solen och den visade 55 grader.
när vi gick hem från stan gick jag och mamma över till grannen som också tog studenten och efter det åkte vi till mina kusiner. nu har jag mamma och pappa kollat på tv medans Adrian lanar med sina kompisar. och nu ska jag sova så natti natti allihop.

Love Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar